چه درمان مفید برای درمان نفروپاتی IgA با کراتینین 1.83 است
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چه درمان مفید برای درمان نفروپاتی IgA با کراتینین 1.83 است

چه درمانی برای درمان نفروپاتی IgA با کراتینین 1.83 مفید است؟ مشخص شده است که بیماری کلیوی سخت به درمان است، اما می توان آن را به خوبی کنترل، به خصوص در مراحل اولیه. در درمانگاه، کراتینین 1.83 متعلق به مرحله 2، است که در مرحله اولیه بیماری کلیوی، به طوری که پیشرفت آن را می تواند متوقف شود، حتی با درمان به موقع معکوس شود.
نفروپاتی IgA با سطح کراتینین 1.83 می توانید آن را معکوس شود؟
IgA در یک بیماری کلیوی ایمنی درمانی، در این بیماری سیستم ایمنی بدن نتواند به طور معمول تابع است. به عنوان یک نتیجه، کسانی که کمپلکسهای ایمنی در کلیه واریز خواهد شد. اگر این کمپلکسهای ایمنی می تواند در زمان نمی تواند حذف شود، آن را التهاب گلومرولها شود. اگر التهاب می تواند کنترل شود، گلومرول طبیعی بهبود می یابند. در غیر این صورت، گلومرول تبدیل خواهد شد و در نهایت اختلال نکروتیک. هنگامی که گلومرول نکروزه می شوند، آنها نمی توان معکوس کرد.
در یک کلام، با یک درمان موثر، آن گلومرول سالم می تواند در برابر آسیب بیشتر محافظت می شود. در این پایگاه، اگر آن گلومرول دچار اختلال می توان دوباره بازسازی، عملکرد کلیه می تواند بهبود یافته زیادی. در غیر این صورت، عملکرد کلیه را حفظ خواهد کرد بدتر شدن و وضعیت کلی بیمار بدتر خواهد شد.
چه درمانی برای درمان نفروپاتی IgA مفید است؟
میکرو چینی پزشکی Osmotherapy به عنوان یکی از نوآوری از طب سنتی چینی، آن را برای درمان نفروپاتی IgA مفید است. با تمیز کردن سموم در بدن شما، می تواند یک محیط خوب برای ترمیم سلول های آسیب دیده را کلیوی. چه چیزی بیشتر، آن را می توانید از کلیه ها از آسیب بیشتر ضد التهاب و ضد ترومبوز محافظت می کند.
اگر می خواهید بیشتر بدانید در مورد میکرو چینی پزشکی Osmotherpay و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نفروپاتی IgA، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام را ترک کنید، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 آذر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: